ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Нижченаведений текст є Договором між онлайн - сервісом https://artholidays.com.ua/ (надалі "Продавець") і користувачем послуг онлайн - сервісом, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа- підприємець), що має назву надалі «Покупець».
1.2. Даний Договір визначає умови купівлі квітів та подарунків ( надалі - «Товар») Покупцем через сайт Продавця.
1.3. Договір є публічним, відповідно до ст.ст 633,641 Цивільного кодексу України та є еквівалентом “усної угоди” і має належну юридичну силу.
1.4. Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даної пропозиції (оферти), що підтверджує укладення даного Договору на запропонованих умовах, є факт здійснення Покупцем оплати вартості замовленого на сайті онлайн - сервісу (або іншим способом) Товару.
1.5. У даній оферті, якщо контекст не вимагає іншого, нижче приведені терміни мають наступні значення:
"Онлайн - сервіс" – сайт продавця, створений для укладення договорів роздрібної та оптової купівлі – продажу, після ознайомлення Покупцем з запропонованим Товаром Продавця на фотознімках дистанційним засобом.
"Продавець" - організація, незалежно від її організаційно - правової форми та/або фізична особа - підприємець, що здійснює продаж Товару.
"Товар" - продукція, пропонована до продажу та розміщена на сайті https://artholidays.com.ua/
"Покупець" - громадянин та/або юридична особа (фоп), що здійснює замовлення на сайті https://artholidays.com.ua/
"Одержувач" - громадянин та/або юридична особа, (фоп) визначений (-а) Покупцем який повинен отримати замовлений останнім Товар.
"Акцепт" - повне і беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.
"Замовлення" - окремі позиції з асортиментного переліку Товару, вказані Покупцем при оформленні заявки на сайті.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Продавець здійснює продаж Товару, відповідно до діючого прейскуранта, опублікованого на сайті https://artholidays.com.ua/, а Покупець оплачує та приймає Товар відповідно до умов цього Договору.
3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
3.1. Формування замовлення
3.1.1. Замовлення приймаються через сайт https://artholidays.com.ua/ ( телефон, чат, скайп, вайбер, що розміщені на сайті ) цілодобово.
3.1.2. У вартість замовлення квітів та подарунків в деякі міста входить і їх доставка до одержувача та не сплачується окремо, в інші населенні пункти вона сплачується окремо.
3.1.3. Разом з тим, Продавець не надає послуги доставки будь-яких товарів, придбаних у третіх осіб.
3.1.4. Якщо замовлення було повністю сформоване та оплачене Покупцем, безпосереднє його комплектування відбувається за декілька годин до часу доставки.
3.1.5. Якщо замовлення було сформовано після 18.00 на доставку “з дня на день”, можливість такої доставки узгоджується з менеджером.
3.1.6. При оформленні замовлення, Покупець повинен максимально точно вказати свої та одержувача дані, згідно наданої Продавцем форми замовлення ( Невірна інформація отримувача, може перешкодити виконання замовлення у вказаний Покупцем час. В такому випадку доставка замовлення переноситься до уточнення коректних даних отримувача але не пізніше 24 годин з моменту оплати замовлення Покупцем.)
3.2. Порядок оплати замовлення
3.2.1.Оплата замовлення означає згоду Покупця на укладення цього Договору з Продавцем.
3.2.2. Покупець оплачує вартість замовлення за Договором, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Датою оплати вважається день надходження грошових коштів на рахунок Продавця.
3.2.3. Ціни на будь-які позиції Товару, вказані на сайті https://artholidays.com.ua/ є діючими на момент здійснення замовлення. У разі зміни ціни на замовлені позиції Товару, Продавець зобов'язується в найкоротший термін проінформувати Покупця. Покупець має право підтвердити або анулювати Замовлення. Якщо Покупцеві не вдалося проінформувати Покупця (відсутній зв'язок та ін.) він має право анулювати дане неоплачене замовлення.
3.2.4.Замовлення приймаються до виконання тільки після надходження грошових коштів на рахунок Продавця.
3.2.5.Зареєстрованому Покупцеві на сайті Продавця, повідомлення про оплату замовлення надсилається на електронну його почту, що була вказана при реєстрації.
3.2.6. Незареєстрованому Покупецеві необхідно зв'язатися з менеджером та підтвердити сплату грошових коштів за замовлення, відправивши фото/копію квитанції.
3.2.7. Послуги платіжних систем, терміналів, Покупець оплачує додатково.
3.3. Умови доставки замовлення
3.3.1.При оформленні замовлення, Покупець повинен чітко зазначити вимоги його доставки ( Одне замовлення може бути оформлене на одну дату, час, адресу. Якщо Вам необхідно привітати декількох осіб по різним адресам, або у різний час за однією адресою, необхідно оформити відповідну кількість замовлень)
3.3.2. Доставка замовлення виконується за попереднім погодженням з одержувачем по телефону, який вказаний Покупцем в замовленні.
3.3.3. Доставка без попереднього погодження з одержувачем, виконується згідно зазначених даних ( адреса, час, ім'я одержувача та ін. ), в замовленні Покупця. ( Якщо одержувача немає за вказаною адресою, замовлення по можливості, передається третім особам (родичам, колегам, сусідам, консьєржу і ін.). Якщо прийняти замовлення нікому (ніхто не відкрив двері, сусіди не приймають або одержувач не проживає, не працює за вказаною адресою) тоді замовлення вважається виконаним, оплата не повертається, дане замовлення можна забрати протягом 24 годин в магазині Продавця, назвавши його номер.)
3.3.4. Найшвидше виконання замовлення “день в день”, виконується протягом 4-х годин після оплати замовлення та за узгодженням з одержувачем.
3.3.7. Доставка до 12.00 наступного дня, можлива, якщо замовлення було оформлено та оплачено до 18.00 попереднього дня. Замовлення на сьогодні може бути прийняте до 18.00 Пн. – Пт. і до 16.00 в Сб та Нд.
3.3.8. Внести зміни в замовлення Покупець може не пізніше ніж за чотири години до часу доставки замовлення. (Якщо замовлення вже укомплектовано, відмінити його не можливо. Покупець може оформити та сплатити нове замовлення при цьому попереднє буде вважатися доставленим або ж за бажанням Покупця може бути переадресовано іншому одержувачеві.)
3.3.9.Послуга фотозйомки одержувача при доставці є не гарантована та виконується при наявності технічної можливості в момент доставки та за згодою одержувача.
3.4. Виконання замовлення в святкові дні
3.4.1. Виконання замовлення в святкові дні ( Новий рік, 14 лютого, 8 березня ( 1 день до і 1 день після ) здійснюється протягом дня. Точний час доставки не гарантується але менеджером може бути враховано побажання Покупця, щодо доставки вранці, вдень чи ввечері. Остаточний час доставки буде залежати від завантаженості кур'єрів в святковий день.
3.4.2. Термін підтвердження доставки в святкові дні - 2 робочих дня, що пов'язано з великим навантаженням, тобто Покупець не відразу може отримати повідомлення про виконання його замовлення.
3.4.3.Фотозвіт в святкові дні (1 день до і 1 день після) не гарантується.
3.4.4.При отриманні замовлення, одержувач зобов`язаний поставити підпис на бланку замовлення, який залишається у кур'єра.
3.5. Сюрприз замовлення
3.5.1. Сюрприз замовлення здійснюється без попереднього погодження з одержувачем ( при формуванні замовлення Покупець не вибирає опцію «зідзвонюватись з одержувачем», він гарантує, що одержувач буде знаходитися за адресою доставки в зазначеному часовому проміжку ( мінімум 3 години). У разі відсутності одержувача за вказаною адресою і при неможливості залишити третім особам ( сусідам, колегам, охороні та ін. ), замовлення вважається виконаним).
4. ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
4.1. Термін виконання замовлення залежить від місця розташування одержувача (в межах міста 3-4 години, за межами, термін виконання узгоджується з менеджером) від складності замовлення ( кількість Товару його наявність на складі Продавця) та від непередбачених подій, які не залежать від Продавця (ДТП, погодні умови, пробки та ін.).
4.2. У разі неналежного виконання доставки замовлення з вини Продавця ( не вчасно доставлено, невідповідність замовлення вимогам покупця або товар в неналежному вигляді ) повторне виконання замовлення здійснюється безкоштовно.
4.3. Замовлення вважається доставленим у момент його передачі Одержувачеві/Покупцеві.
4.4. Угода між Продавцем і Покупцем діє з моменту його укладення до моменту вручення замовлення Одержувачеві.
5. СТВОРЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. ЗАМІНА ВІДСУТНІХ КОМПОНЕНТІВ
5.1. Продавець створює замовлення відповідно до вимог Покупця.
5.2. Якщо у Продавця відсутні певні елементи для оформлення замовлення з будь-яких причин (сезонність, відсутність потрібного сорту / кольору) Продавець, за узгодженням з Покупцем може здійснити заміну.
5.3. Якщо узгодити заміну з Покупцем не вдалося ( відсутній зв'язок з Покупцем, велика різниця в часі з країною його перебування), Продавець може здійснити заміну на свій погляд, (зберігаючи кольорову гамму композиції і привабливий зовнішній вигляд ) повідомивши про це Покупця в електронному вигляді.
5.4. Заміна квіткової і не квіткової продукції може проводитися без узгодження з Покупцем в святкові дні ( Новий рік, 14 лютого і 8 березня (1 день до і 1 день після)).
5.5. Заміна не квіткової продукції (торти, іграшки, букетів з цукерок та ін.) може бути проведена на думку Продавця, без попереднього узгодження з Покупцем на аналогічний товар тієї ж цінової категорії.
5.6. Якщо зовнішній вигляд іграшок, кошиків та інших товарів відрізняється від зображення на сайті Продавця, це не може бути дефектом і причиною для повернення коштів або передоставки замовлення.
5.7. Усі інформаційні матеріали, представлені на сайті https://artholidays.com.ua/ носять довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про певні властивості і характеристики Товару. (У разі виникнення питань у Покупця, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення йому необхідно звернутися за консультацією до менеджерів або направити запит на сайт за звичайною процедурою замовлення.)
6. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, КОШТІВ. КОМПЕНСАЦІЯ
6.1. Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", Цивільного кодексу України та Постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", квіти і інші подарунки ( дитячі м'які іграшки та ін.) не підлягають обміну або поверненню.
6.2. Повернення товарів, може бути тільки в тому випадку, якщо Покупець протягом 24 годин з моменту отримання товару, звернувся зі скаргою до Продавця про зіпсований товар, надавши відповідні підтверджуючі фото.
6.3. Скарги з невірним номером замовлення, ті, що містять нецензурні вирази та ті які прийшли пізніше доби після отримання замовлення, не розглядаються.
6.4. При перевиконанні замовлення (заміні товару), Продавцю потрібно повернути зіпсований товар в такому ж вигляді, в якому був доставлений.
6.5. Продавець може відмовити в перевиконанні, тільки в тому випадку, якщо в одержувача є особисті причини щодо товару (алергія, невподобання та ін.)
6.6. Якщо одержувач відмовився приймати подарунки при доставці, Покупцеві оплата за замовлення не повертається, так як замовлення виконано.
6.7. У разі відмови від подарунку одержувачем при попередньому дзвінку, Покупець може отримати сплачені кошти за дане замовлення, якщо воно ще не було створене флористами.
6.8. В інших випадках, Продавець розглядає скарги протягом 10 робочих днів з дня її отримання та про результати розгляду повідомляє скаржника в електронному вигляді.
6.9. Якщо з вини Продавця замовлення не виконано, Покупець має право вимагати компенсацію, розмір якої не може перевищувати суму замовлення.
7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН
7.1. Акцепт Оферти Покупцем є підтвердженням укладення Договору на умовах Оферти.
7.2. Договір набуває чинності з моменту оплати замовлення Покупцем і діє до моменту виконання Продавцем зобов'язань за цим Договором.
7.3. Продавець має право вносити зміни в текст цього договору на власний розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупця. Актуальна (діюча) редакція договору завжди доступна на сайті.
7.4. Покупець погожується і визнає, що внесення змін до Оферти спричиняє за собою внесення цих змін до укладеного, вже діючого між Покупцем і та Продавцем Договору і ці зміни в Договорі набувають чинності з такими змінами в Оферті.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
8.1. Покупець гарантує збереження таємниці інформації, яку Покупець вказує при реєстрації або при оформленні замовлення.
8.2. Покупець гарантує, що персональні дані не будуть використані у корисливих цілях, на сторонніх ресурсах або для розповсюдження спаму.
8.3. При оформленні замовлення Покупець надає згоду на обробку своїх персональних даних, що зберігається у базі Продавця виключно для ідентифікації Продавця/Отримувача при повторних замовленнях, і для коректного їх виконання. При відмові Покупцем, Продавець не зможе відповідним чином провести замовлення.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
9.1. Продавець несе усі риски, пов'язані з втратою або ушкодженням товару до моменту його передання Покупцеві.
9.2. Отримувач або той той хто прийняв товар у момент відсутності отримувача, несе усі риски, пов'язані з втратою або ушкодженням товару з моменту його прийому.
9.3. Продавець має право передавати свої права і обов'язки по виконанню Замовлень третім особам, не звільняючись від відповідальності.
9.4. Продавець не несе відповідальність за неналежне використання товарів Покупцем, замовлених на сайті https://artholidays.com.ua/.
9.5. Відповідальність Сторін в інших випадках визначається відповідно до законодавства України.
9.6. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, рішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються згідно чинного українського законодавства.
10. ВИКОНАННЯ МІЖНАРОДНИХ ЗАМОВЛЕНЬ
10.1. Замовлення на купівлю Товару по Світу оформляється мінімум за 3 доби. (По Росії та Білорусі доставки не виконуються)
10.2. При оформленні замовлення по Світу необхідно враховувати, що замовлення буде виконано в часовому інтервалі - з 10:00 до 21:00 враховуючи час країни та міста. Покупець може вказати час виконання лише як побажання. Доставка в цей час не гарантується.
10.3. Обов'язковою складовим замовлення повинні бути квіти. Додаткові товари (цукерки, м'які іграшки, кульки тощо) можуть бути тільки доповненням до букету. За відсутності додаткових товарів Продавець залишає за собою право доставити більше квітів.
10.4. У зв'язку з відсутністю певних квіткових компонентів у певній країні (залежить від особливостей клімату) або за відсутності їх у певний сезон, Продавець на свій розсуд має право замінити складові букета, не порушуючи кольорову гаму.
10.5. Покупець повинен вказати контактний телефон одержувача, адресу з індексом будинку або району. При відсутності телефону, виконання замовлення не гарантоване. У разі відсутності одержувача, Товар передається третім особам (родичам, колегам, сусідам та ін.)
10.7. Якщо Покупець вказав невірну адресу або одержувач недоступний за даною адресою - це може стати затримкою та/або невиконання замовлення. В такому випадку доставка замовлення вважається виконаною та гроші не повертаються.
10.8. При відсутності одержувача за вказаною Покупцем адресою, Продавець має право зателефонувати одержувачу перед виконанням замовлення у разі необхідності ( якщо доставка сюрприз тоді за згодою Покупця ).
10.9. Майже у всіх країнах світу доставка в неділю неможлива, тому замовлення Покупця автоматично переноситься на понеділок.
10.10. Звіт про виконане замовлення приходить на електронну адресу Покупця протягом 2-х робочих днів з дати замовлення.
10.11. Запит про статус замовлення та інші запити на замовлення виконуються протягом 24-48 годин.
10.12. Фото у момент доставки по Світу не може бути гарантовано.
ВАЖЛИВО *** Моментом укладення цієї Угоди вважається момент здійснення оплати замовлення.
РЕКВІЗИТИ
ФОП: КОРНІЛОВА ДАР'Я ВАЛЕРІЇВНА
Код одержувача: 3361815406
IBAN: UA593052990000026006050006512
Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»